חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולי בוטיק בחו"ל

כבר קניתם כרטיסי טיסה, לקחתם חופש מהעבודה ומצאתם סידור לילדים, אבל הפעם אתם רוצים חוויית טיול שונה, איכותית, עם אוכל מצוין כשר ואותנטי, אווירה טובה ובעיקר מותאמת אישית בדיוק בשבילכם? הצטרפו לגלי ינאי ולצוות שלה ותיהנו מטיולים אותנטיים, כשרים ואינטימיים – חוויה שתישאר איתכם לעוד שנים רבות.

 

טיול בוטיק עם חוויה אותנטית כשרה

חוויה אותנטית כשרה מעניקים טיוליים מאורגנים לשומרי מסורת (אבל לא רק), מלא בחוויות ייחודיות, מותאמות אישית ויוקרתיות למטיילים המחפשים משהו מעבר לאטרקציות תיירותיות מיינסטרימיות. בניגוד לתיירות המונית, שבה לרוב עוקבים אחר מסלול מוכן מראש כחלק מקבוצה גדולה, חוויה אותנטית מציעים מסע אינטימי יותר, הנותן מענה להעדפות ולתחומי עניין אישיים. גלי ינאי מזמינה אתכם לחוויה בלתי נשכחת של טיולי עומק, נופים עוצרי נשימה, אוכל משובח, אותנטי וכשר, בליווי שפים מהארץ, והכול – בקצב שלכם ובהתאם להעדפות ולתחומי העניין שלכם.

 

טיולי בוטיק מאורגנים לשומרי מסורת

במקרים רבים, ישראלים שומרי מסורת שרוצים לטוס לחו”ל וליהנות מכל החבילה – אטרקציות, נופים ואוכל מקומי, נתקלים בקושי לקבל אוכל טוב, טעים, אותנטי וכשר, ובדרך כלל מקבלים אוכל שהגיע מהארץ או מנות שאינן מקומיות ולא המעניקות את האותנטיות של היעד. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כ-ל החבילה! אנחנו מאמינים שלטיולי בוטיק מגיעים מטיילי בוטיק – ולהם מגיע טיול מותאם אישית, גם לאמונה שלהם. הטיולים שלנו כולם מותאמים לשומרי מסורת, כשלכל קבוצה מתלווה שף המבשל בכלים כשרים בלבד מנות כשרות ואותנטיות ליעד שבחרתם לחקור, והמסלול כולו מתוכנן כך שלא נוסעים בימי שבת.

 

יעדים אותנטיים

עם גלי ינאי ב”חוויה אותנטית כשרה” תוכלו לבקר במקומות היפים, המיוחדים והמרתקים ביותר שיש לעולם הנפלא שלנו להציע. הינה כמה מהחבילות הפופולריות ביותר שלנו:

  • טוסקנה

גלי ינאי מכירה את טוסקנה מקרוב, כששורשיה נטועים עמוק בתרבות המקומית – ולכן אתם יכולים ליהנות מטיול בוטיק אותנטי הנוגע בכל הנקודות החשובות והמעניינות בחבל הארץ הנפלא הזה. טיול בטוסקנה מציע חופשה כשרה בפנסיון מלא, כולל אוכל איטלקי אותנטי שאותו מכינים שף מקומי ושפית ישראלית. בואו ליהנות מנופים עוצרי נשימה, מיקבים משובחים ומתרבות עשירה.

  • דרום קוריאה

בואו לגלות את הקסם של דרום קוריאה וליהנות מאוכל קוריאני כשר. במסגרת המסע נצא מחוץ לאזורי התיירות ונבקר במקומות הכי אותנטיים שיש לדרום קוריאה להציע.

  • קירגיזסטן

קירגיסטן היא מדינה המאופיינת בטבע פראי ובשבטים נוודים. בטיול נצא למסע בלתי נשכח בנופים המרהיבים ובמעיינות החמים, ונהנה מאוכל מקומי קירגיזסטאני אותנטי בגרסה כשרה.

  • סרביה

אם אתם עדיין לא מכירים את פנינת הבלקן – התכוננו להתאהב. בסרביה נטייל ברכסי הרים ירוקים ונהנה מטיולי ג’יפים בטבע ייחודי. גם כאן, כמובן, תוכלו לטעום אוכל אותנטי בגרסה כשרה.

 

האוכל בטיול לשומרי כשרות

כל הטיולים המוצעים ב”גלי ינאי – חוויה אותנטית כשרה” הם בפנסיון מלא וכשרים. לכל טיול מתלווה שף ישראלי המכין את כל האוכל המקומי שתיחשפו אליו בגרסה כשרה. על אף שלישראלים מסורתיים המטיילים עצמאית יש פתרונות לשמירת כשרות בחו”ל, בטיולים של גלי ינאי תוכלו להיות בראש שקט ולהיות בטוחים שאתם נהנים מהטיול על כל רבדיו, כולל בפן הקולינרי, ולא תרגישו את תחושת ההחמצה שמטיילים שומרי כשרות רבים חשים כשהם מטיילים בחו”ל באופן עצמאי.

 

לא חייב להיות בפנסיה

כששומעים את המונח “טיול מאורגן” מדמיינים טיול בטן-גב ומנוחה במלון. אנחנו רוצים להפתיע אתכם –טיולי הבוטיק של גלי ינאי לא ישעממו אתכם לרגע. בטיולים של גלי ינאי יוצאים לטבע, נהנים מנופים פסטורליים וממסלולים מעניינים ולאורך הטיול כולו חווים חוויות בלתי נשכחות באטרקציות הכי ייחודיות ואותנטיות ובין לבין ליהנות מארוחות מעולות וכשרות. אל תדאגו, המסלולים אינם מאתגרים מאוד, אבל הם בהחלט מיועדים לאנשים שרוצים להגיע למקומות מיוחדים ולא להישאר במלון.

 

היתרונות בטיול בוטיק עם “חוויה אותנטית כשרה”

אם עדיין לא השתכנעתם שטיול בוטיק עם אותנטי כשר הוא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל החופשה הבאה שלכם, קבלו את שלל היתרונות שהטיול מציע:

  • פנסיון מלא: אתם לא צריכים לדאוג לכלום, ארוחות ולינה עלינו.
  • כשרות: כל הארוחות המוגשות בטיול הן כשרות ולכל טיול מלווה שף ישראלי.
  • אין רגע דל: טוב, ברור שיש רגעי מנוחה, אבל זה לא עיקר הטיול. בטיולי הבוטיק שלנו צוברים חוויות, נהנים ולעיתים גם מוציאים אנרגייה, וסמכו עלינו שלא יהיה לכם משעמם.
  • מדריכים מוסמכים: בטיולי הבוטיק של אותנטי כשר תיהנו מהדרכה מקצועית בעברית.
  • אינטימיות: הקבוצות קטנות ומי יודע, אולי תכירו חברים לחיים.
  • לא לכל אחד: בינינו, טיולי הבוטיק שלנו הם לא לכל אחד. הטיולים שלנו מציעים דרך ייחודית ובאמת בלתי נשכחת לראות את העולם.

 

בנימה אישית

זה לא סתם לעשות ✅ על עוד יעד לטיול מאורגן שגרתי, אלא זה לחוות אותו באמת.
לטייל במסלולים פחות מתויירים, לחוות טבע בטיולים רגליים לא קשים (ולא דרך חלון האוטובוס), מותאמים לשומרי מסורת. הקבוצות שלנו קטנות ואינטימיות תוך הקפדה לבחירת תמהיל אנשים שיצור חיבור, כך תחזרו לארץ עם עוד כמה חברים טובים לחיים.

בחר את החוויה שלך

הירשמו לניוזלטר שלנו

מעוניינים לקבל מבצעים, עדכונים ומידע על היעדים שלנו?
הצטרפו לקהילה שלנו

מתוך אלבום טיול לטוסקנה עם גלי ינאי
בלעדי למטיילי חוויה אותנטית כשרה!

70% הנחה

לביטוח החזר כספי בביטול מכל סיבה!

               *הביטוח הינו אישי, באמצעות חברת טריפגרנטי של הפניקס,                     לנרשמים עד סוף פברואר.

קירגיסטאן ארץ הנוודים עם גלי ינאי
את האתר משיקים ואתם זוכים!

לכבוד השקת האתר והניוזלטר החדש שלנו, קבלו-

10% הנחה בקניית יין טוסקני איכותי!