חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולי נשים לאלבניה

למה אלבניה?

בזכות הטבע

אחד הדברים המיוחדים ביותר במדינה עם אוכלוסיה קטנה הוא שיד-אדם כמעט לא התערבה בטבע, מה שמשאיר אותו בתולי ואותנטי לחלוטין.
בזכות טיראנה טיראנה היא אחת הבירות היפות והאטרקטיביות ביותר בבלקן שהופכת לאט-לאט לעיר צבעונית וקוסמופוליטית.
מעבר לחופשה העירונית שבטיראנה ולטבע עוצר הנשימה שאפשר לחוות בהרים שמסביב, אלבניה מלאה בשרידים היסטוריים יקרי ערך. אימפריות רבות לאורך ההיסטוריה כבשו את המדינה הזו, שהריה הגבוהים מהווים נקודת תצפית אסטרטגית והשאירו אחריהם שרידים יוצאי דופן. מבצרים, פסלים, טירות וחומות עתיקות מסתתרות בין אוצרות הטבע של אלבניה, ביניהם שרידים מהתקופה היוונית, העותומאנית, הביזנטית ועוד.

בזכות האלבנים

האוכלוסייה האלבנית מורכבת בעיקר ממוסלמים ונוצרים, 80% מהם חילוניים לגמרי, והם מאוד אוהבים ושמחים לקבל תיירים. בתרבות האלבנית אורח הוא כמו שליח של אלוהים בכבודו ובעצמו והכנסת האורחים שלהם בהתאם – הם מחייכים, שמחים לעזור, לכוון ולפנק. האלבנים דואגים לביטחון התיירים במדינה ואם תשאלו אותם יש להם צרות גדולות יותר מאשר הארנק שלכם.

בזכות האוכל (כן, תהנו ממנו בגירסה כשרה)

אין הרבה איפה לטעות עם האוכל באלבניה המשלב אלמנטים יוונים ואיטלקים. מדובר במדינה הררית שהחקלאות שלה נעשית על גובה עם שפע של מים. הפירות והירקות של אלבניה טעימים כמו ממתקים עסיסיים. הפרות והכבשים ששוכנים בין הרים מוריקים והדגים החיים במים הצלולים הופכים את המטבח האלבני לחגיגה של טעמים.

בחר את החוויה שלך

הירשמו לניוזלטר שלנו

מעוניינים לקבל מבצעים, עדכונים ומידע על היעדים שלנו?
הצטרפו לקהילה שלנו

מתוך אלבום טיול לטוסקנה עם גלי ינאי
בלעדי למטיילי חוויה אותנטית כשרה!

70% הנחה

לביטוח החזר כספי בביטול מכל סיבה!

               *הביטוח הינו אישי, באמצעות חברת טריפגרנטי של הפניקס,                     לנרשמים עד סוף פברואר.

קירגיסטאן ארץ הנוודים עם גלי ינאי
את האתר משיקים ואתם זוכים!

לכבוד השקת האתר והניוזלטר החדש שלנו, קבלו-

10% הנחה בקניית יין טוסקני איכותי!